Hymer Klub Danmark Logo
MenuOM HYMER KLUB DANMARKKOMMENDE ARRANGEMENTERKØB OG SALGTIDLIGERE ARRANGEMENTERTUR- BERETNINGERMEDLEMMERNES SIDE

BLIV MEDLEM

Postmaster (5 svar)
Julehilsen (1 svar)
Udmelding. (1 svar)
På vei mot Ru... (1 svar)
Spontan Nytår... (0 svar)
Spontan træf ... (1 svar)
Køb & Salg (1 svar)

Hymer forhandlere:

Hymer forhandlere

Forhandlerliste

Hymer merchandises:

Merchandises

OPFORDRING

Min puck touring 225 l.

Efter nogle år I telt besluttede min hustru og jeg at købe en lille campingvogn. Valget faldt på en hymer touring puck l 225 gt som vi mente passede vores behov. Vi fik kontakt til vores klub og fik en dejlig velkomst og en god snak om vores fælles interesse. Vi fik bestilt en vogn i oktober til levering i april men der er stor efterspørgsel så vores vogn ankom d 18/5 2004. Vi havde valgt en model uden toilet for som vi siger, Vi er jo altid på *** camping pladser og vi skal jo selv bære vand til og tømme og rengøring den anden vej. Vores øvrige udstyr bestod i et fortelt en touring selvforsyningspakke så vi kan klare DET hele. Vi fik også monteret en ultra heat varmer OG den er vi utrolig glad ved p.g.a det kolde forår.

Vi kørte fra vores forhandler mod DCU ABSALON camping hvor det hele skulle prøves af. Vi ankom i storm og regn og glædede os til at få varme på og hygge os. Vi bor kun 1 km derfra men var blevet enige om at lade som om vi var i Maribo. Vi ville se om vi havde for meget eller for lidt MEN frem for alt måtte vi ikke tage hjem.

Forteltet er Hymers eget mærke og er en udfordring til ens tålmodighed, det bliver lavet i tyskland og vognen er som bekendt fra Alsace i Frankrig. Men med gode venners og nabo campister en masse silikone og hiv og træk fik vi det monteret. Vi blev der i 5 dage i regn storm hagl og solskin og bestod vores første tur. Det var virkelig en vild luxux og vi havde mange gæster hjemmefra som skulle se vidunderet som vi nu skulle have en masse oplevelser i året rundt..

Vi skulle planlægge vores ferie, og allerede i Bella centret på den store messe havde vi set en masse ting vi kunne tænke os. Vi havde aldrig været på Bornholm, det havde vi bare mod på. Vi tog færge fra København og ankom en tidlig morgen til den

skønneste campingplads kun 6 min fra Rønne havn. Vi havde planlagt at bo der en uge, for derefter at køre til Svaneke. Men vi blev ikke mindst p.g.a.et livstykke af en lejrchef som kun var nedsat på denne jord for netop at betjene Lige dig. Det var dejlige 14 dage hvor vi kørte øen rundt og fik set det meste. Det er ikke sidste besøg der, PÅ gensyn.

Vi har derefter været på Stevns, på Lolland, og sidst en uge på harmonikatræf i Jyderup og tager nu til træf i Lundeborg. Vi håber snart at se nogle klubmedlemmer men vi kan jo kun være et sted af gangen. Men i 2005 skal vi ses til forårstræf.

Vi kan kun sige vi har haft en masse oplevelser, mødt dejlige mennesker rundt i Danmark alt sammen fordi vi valgte en lille skøn campingvogn som folk må se og beundre.

Vi elsker vores hymer.

Mange hilsener til alle i vores klub

Henning og Linda. Rødovre.